۱۳۹۲ آبان ۸, چهارشنبه

بیانیه ۱۵۰نماینده پارلمان اروپا - ۷گروگان ربوده شده از اشرف را آزاد کنید

 ۰۲ آبان ۱۳۹۲
پارلمان اروپا به اتفاق آرا طی قطعنامه یی خواستار «آزادی فوری و بی قید شرط » این گروگانها شده است:
 - ما از کاترین اشتون رئیس سیاست خارجی خوزه مانوئل باروسو رئیس کمیسیون اروپا هرمان، وان رومپوی رئیس اتحادیه اروپا و از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می خواهیم فورا اقدام کنند تا عراق تن به این درخواست بدهد.
 - هر گونه از دست رفتن جان انسانها غیر قابل قبول است.
 - سازمان ملل باید نیروهای حافظ صلح را برای حفاظتت از ۳۰۰۰ تن ساکنان لیبرتی در برابر حملات نیرو های عراقی بفرستد.
بیانیه ۱۵۰ نماینده پارلمان اروپا: هفت گروگان ربوده شده از اشرف را آزاد کنید
بیش از ۵۰ روز از حمله جنایتکارانه به کمپ اشرف در عراق می گذرد که طی آن ۵۲ پناهنده بی دفاع ایرانی به طرز وحشیانه یی توسط ارتش عراق در اول سپتامبر اعدام شدند و ۷ تن دیگر شامل۶ زن به گروگان گرفته شدند.
پارلمان اروپا به اتفاق آرا قطعنامه یی را درباره وضعیت در عراق در ۱۰ اکتبر به تصویب رساند که به طور مشخص به این رخداد دردناک پرداخته و خواستار «آزادی فوری و بی قید شرط » هفت گروگان شده است.
پس از حمله، هواداران و خانواده های اشرفیها در نقاط مختلف جهان شامل: برلین، لندن، ژنو، اوتاوا، ملبورن و اشرفیها در کمپ لیبرتی، دست به اعتصاب غذا زده اند.
بسیاری از آنان بعد از ۸ هفته اعتصاب غذا، اکنون وارد مرحله خطرناکی شده اند. درخواست انها عیناً مثل قطعنامه پارلمان اروپاست که می گوید: گروگانها باید بلادرنگ آزاد شوند و سالم به نزد بستگانشان برگردند.
ما از کاترین اشتون، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا. خوزه مانوئل باروسو رئیس کمیسیون اروپا، هرمان وان رمپوی رئیس اتحادیه اروپا و از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می خواهیم، فورا اقدام کنند تا عراق تن به این درخواست بدهد. هر گونه از دست رفتن جان انسان ها غیر قابل قبول است.
ما درخواستمان برای یک تحقیقات کامل و مستقل پیرامون کشتار اول سپتامبر و اعلام عمومی و فوری  نتایج آن را  تکرار می کنیم.
سازمان ملل باید نیروهای حافظ صلح را برای حفاظت ۳۰۰۰ تن ساکنان در کمپ لیبرتی در برابر حملات نیرو های عراقی به آنجا بفرستد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر